Üzleti blogok

A személyes blogokkal ellentétben az üzleti blogok azért jönnek létre, hogy anyagi javakhoz jussunk. Anyagi javak alatt nem feltétlen azt kell értenünk, hogy blogot vezetünk és folyamatosan azt, fogjuk látni, hogy számlákra pénz érkezik. De szerintem ezt nem is kell részletezni.

Ki készítsen üzleti blogok?

Manapság akinek vállalkozása van, az minden bizonnyal jelen van az interneten is. Legfeljebb egy kisebb bemutatkozó weboldallal. De őszinte leszek. Kétségeim vannak, amikor ilyen bemutatkozó weboldalakat látok. Az első kérdés, amely felmerül bennem, „Kik vagytok ti?”. Amikor nagyobb beruházásra készül az ember, tegyük fel, tetőt szeretne felújítani, akkor olyan szakembereket keres, akik a szakmájukban az élen vannak, professzionális munkát végeznek, mindezt megfizethető áron. Miért is ez a példa? Szeretem látni a referenciákat részletesen, valamint szeretem azt, amikor látom, hogy egy vállalkozó ír magáról vállalkozásáról, hogy az ács példánál maradjunk, arról hogy milyen újítások vannak éppen a szakmában. De ez más típusú vállalkozásokra is igaz. Tehát az készítsen üzleti blogot, aki előnyben szeretne lenni versenytársaival szemben, aki úgy érzi, hogy Ő a legjobb szakmájában. Ha ezeket a szakmai tapasztalatokat megosztja az ember, akkor garantált a siker, illetve garantált a bővülő ügyfélkör.

Előnyök üzleti blogolásnál

A bővülő ügyfélkör mellett több előnyünk is származhat. De had is említsek meg párat, hogy a szürke ködöt eloszlassam. Ugyanúgy ahogyan ügyfélköre bővül azzal a lépésével, hogy szakmája legjobbja és ezt mások számára is megmutatja, más vállalkozók is felkapják a fejüket. Ezzel olyan kapcsolatokra tehet szert az ember, amelyek vállalkozása számára igencsak előnyösek lehetnek. Nem bírok elszakadni a ács példánktól, de jobb is, hisz így egy gondolatvonalon haladunk. Tehát az ács üzleti kapcsolatot alakíthat ki üzleti blogjával, tegyük fel egy bádogossal. Máris több megrendelés mindkettő számára. Már egyetlen munkával megtérül blogunk elkészítésének ára és a további, munkák amelyek blogunkon keresztül futnak be, már csak profit, haszon.

Kommunikáljunk blogunkkal

Elsőre furcsának hangozhat eme felszólítás. Azonban lehetséges. A mai technológiáknak köszönhetően olyan rendszerek léteznek, amelyek lehetővé teszik, hogy a látogató ne csak olvasson, hanem hozzászólás formájában rögzítse pozitív és negatív véleményét is. Látszik, hogy nagy kártyapakliban benne van a negatív vélemény is. De ezeket a negatív véleményeket, hasznunkra kell, hogy fordítsuk és nem felhúzott orral töröljük hozzászólást. Hiszen az ügyfelekből él egy vállalkozás. Az arculatunkat mindig úgy kell alakítatnunk, ahogyan azt az emberek nagyobb százaléka megköveteli.

Több száz kérdőívet kellene kitöltetnünk az emberekkel, hogy megtudjuk az igényiket. Ehhez alkalmazott kell, vagy egy cég, amely kitölteti ezeket a papírokat. Valljuk be ezek nagy összegek. Ha üzleti blogot készítünk, akkor ezeket az információkat ingyen megkapják üzleti blogunktól.

Szeretnél ületi blogot készíteni? A kérj ajánlatot a kapcsolat menüpont segítségével!